EHBO Vereniging Damiaan

AED: Daar red je levens mee !

Algemene Ledenvergadering 2018

EHBO Damiaan hield haar ledenvergadering met jaarverslag over het 65ste verenigingsjaar, Vele leden waren gekomen om deze speciale editie bij te wonen in De Gildenbond. Buiten alle agendapunten, werden er ook 4 leden in het zonnetje gezet. Baris Alicius voor zijn 12,5 jarig lidmaatschap. Helaas was hij deze avond verhinderd.

20180305 201222 resized
Helga Damen, Wilbert Gijsbrechts en Elly Mathijssen ontvingen uit handen van de voorzitter de primeur voor hun 25 jarig lidmaatschap. Een prachtig ehbo-beeldje gemaakt van ijzer. Ze waren hiermee zeer vereerd.Beeldje 25-jarig lidmaatschap
Na de jaarvergadering verplaatsten de 65 aanwezige leden zich naar het café, voor een gezellige pubquiz, waarbij vragen gesteld werden over allerlei onderwerpen, zoals geschiedenis, muziek, algemeen maar ook ehbo vragen. In kleine groepjes, die leuke namen ontvingen, zoals de mitella.s, de vingerpopjes, snelverbandjes etc. werd flink overlegd en uiteindelijk kwam er een winnaarsgroep uit, die met enkelen 1/5 staatsloten hopen een nog grotere slag te slagen. Ook de poedelprijs werd enthousiast ontvangen.
Het was een geslaagde jubileumavond en EHBO Damiaan [ met 343 leden] zal haar uiterste best doen om nog vele jaren met plezier haar lessen te verzorgen. In april 2018 hoopt er weer een nieuwe groep haar examen te halen en diploma in ontvangst te gaan nemen. Houd ook de media in de gaten voor haar jaarlijkse fietstocht die dit jaar zal plaats vinden op zondag 1 juli!

Copyright © 2014. Alle rechten voorbehouden.